Man dood na explosie van zijn e-sigaret

17-05-2018 | 09:47 | Bron: NOS.nl

Een man uit Florida is begin deze maand overleden doordat zijn e-sigaret explodeerde, blijkt nu uit de autopsie. Volgens autoriteiten gaat het om de eerste persoon uit de Verenigde Staten die overleden is door een e-sigaret. De 38-jarige Tallmadge D'Elia werd door hulpdiensten gevonden in zijn slaapkamer. Zijn lichaam was voor 80 procent verbrand en in zijn schedel zaten stukken van de e-sigaret waarop het logo van Smok-E Mountain te zien was. De fabrikant zegt tegen ABC-nieuws dat de batterij van de sigaret de boosdoener was. Het bedrijf maakt mechanische sigaretten, die niet bedoeld zijn voor mensen die nog geen ervaring hebben...

 

 

Lees het hele artikel op NOS.nl »